Subject: FW: Olu kinnistu elektriliitumine
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 07:54:43 +0200

registreerimiseks

From: Mölder Roland <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 12, 2024 10:24 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Olu kinnistu elektriliitumine

Tere

Tekkis problem Olu kinnistu elektriliitumise projektiga. Vallaga
kooskõlastamine võttis aega ning nüüd selgus, et sinna kaabli alasse on
planeeritud kergliiklustee. Tänu sellele peame maanteega ristumist
liigutama u 2m põhja poole.

Lisasin dokumendid  manusesse, kas saaksite palun uuesti üle vaadata?

Lugupidamisega

Roland Mölder

Projekteerija/Geodeet

Mobiil: +372 5260354

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, 61713 Tartumaa, Eesti

Palun külasta meid:  <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 9, 2024 11:18 AM
To: Mölder Roland <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Olu kinnistu elektriliitumine

Palun vaadake selle info põhjal kõik IKÕ plaanid üle

From: Peeter Uibo
Sent: Friday, February 9, 2024 11:17 AM
To: 'Mölder Roland' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Olu kinnistu elektriliitumine

Sellest joonest allpool olev IKÕ ala on liigne

From: Mölder Roland <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 9, 2024 11:01 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Olu kinnistu elektriliitumine

Tere!

Saadan uuesti Olu elektriliitumise projekti failid kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Roland Mölder

Projekteerija/Geodeet

Mobiil: +372 5260354

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, 61713 Tartumaa, Eesti

Palun külasta meid:
<https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.ener
sense.ee%2F&data=05%7C02%7Croland.molder%40enersense.com%7C0a105418d3584e3
248df08dc295019b8%7C76053830efd94b518cfaac2415304172%7C0%7C0%7C63843067123
2858235%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTi
I6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C0%7C%7C%7C&sdata=y30Ms3PrlbgpQf68plaVKXFYVBlsUR
3%2BucNVU81H4Ig%3D&reserved=0> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.